2014. november 16., vasárnap

Emeletes élvezet süti





Nem olyan régen elkészítettem a család egyik nagy kedvencét, az emeletes élvezet sütit. Anyu csinálta itthon egyszer, akkor nagyon  jót nevettem a nevén, de miután megkóstoltam, eldobtam az agyam tőle. Egy pozitívuma, hogy nem kell sütni! CSak győzze kivárni az ember, hogy állnia kell a hűtőben...
Íme a szuper recept:





Hozzávalók rétegenként:
1. réteg:
- 25 dkg darált háztartási keksz
- 1 dl tej
- 5 dkg margarin
- 5 dkg porcukor

2. réteg:
- 25 dkg túró
- 10 dkg porcukor
- 2 dl habtejszín
- 1 cs. vaníliáscukor

3. réteg
- 2 tasak vaníliás pudingpor
- 5 dl tej
- 4 ek. cukor

4. réteg
- 2 dl habtejszín
- 5 dkg porcukor
- 5 dkg reszelt csokoládé

A daráltkekszet egy tálba öntöttem, beledobáltam a felkockázott margarint, valamint beleöntöttem a tejet és a porcukrot. Összekevertem, majd egy mézeskalács szerű masszát gyúrtam belőle. Egy kisebb tepsibe tettem és kinyújtottam az aljába.
A túrót alaposan elkevertem a porcukorral és a vaníliáscukorral. A habtejszínt keményre felvertem és összekevertem a túróval.
2 dl tejbe belekevertem a pudingport és a cukort, közben a maradék tejet felforraltam. Mikor már forrt, lehúztam a tűzről és belekevertem a pudingporos tejet. Tovább forraltam, míg teljesen be nem sűrűsödött.
A habtejszínt kemény habbá vertem és belekevertem a porcukrot.
Az elkészült rétegeket finoman egymásra kentem, figyelve arra, hogy ne keveredjenek össze. Ez a sűrű puding miatt nehéz feladat lehet.
Miután egymásra kerültek a rétegek, reszeltem még a tetejére egy kevés csokoládét.
1 órányi hűtőben való pihenés után már lehet is falni.
Jó étvágyat hozzá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése