2014. június 3., kedd

Pörkölt karamellizált földimogyoró


Tegnap délután egy kis édességre vágytam, és mivel csak mogyoró volt itthon, muszáj volt kezdenem vele valamit. LanaSwan egyik története adta az ötletet a karamellás mogyoróhoz, mivel az egyik szereplő állandóan ezt eszi.
Íme az egyszerű recept:

Hozzávalók:
- mogyoró
- fele annyi cukor, mint mogyoró
- víz
- fahéj
- vaj



A mogyorót serpenyőbe tettem és kicsit megpirítottam. ezután félretettem. Fele annyi tömegű cukrot öntöttem a serpenyőbe, öntöttem rá pár csepp vizet és megolvasztottam. Minél több fahéjat teszünk bele, annál finomabb lesz. Én 4 teáskanállal tettem. Mikor már teljesen felolvadt, beleöntöttem a mogyorót és összekevertem. Az egész kutyulmányt egy kivajazott fémtálcára öntöttem, próbálva különválasztani egymástól a mogyorókat, hogy könnyen el lehessen majd törni.
Amúgy, akár tábla formájában is hagyhatjuk és falhatjuk.
Jó étvágyat hozzá!














Ui: Ha esetleg valakit érdekli LanaSwan írásai :)
http://fanfic.hu/merengo/viewuser.php?uid=7191

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése