2016. február 6., szombat

Mézeskalács házikó


Az utóbbi időben kicsit elmaradtam a blog frissítésével, de most bepótlom, és be is mutatom a karácsonyi mézeskalács házikómat.
A már korábban posztolt mézeskalács receptemet használtam, annyi különbséggel, hogy kicsit tovább maradt a tészta a sütőben, hogy masszívabb legyen.
A házhoz rajzoltam egy sablon, azt alapján szaggattam ki a tésztát.
Kötőanyagként a szokásos írókámat készítettem, csak most kicsit sűrűbb állagúra kevertem. (tojás fehérje+étkezési keményítő+porcukor)
Elég lassan száradt a "ragasztő" így egy kis kitámasztásra volt szükségem.
Pár óra pihenés után már bele is vághattam a díszítésbe. Ropit, perecet, francia drazsét és díszítő szívecskéket használtam hozzá.
Természetesen nem hiányozhatott a ház elől a piros biciklim, Ödön kutya, Yuan papa és jómagam :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése