2016. október 29., szombat

Banános sajttorta

Nincs is jobb, mint mikor maradékokból süt az ember. Ez is egy ilyen recept. Túl sok otthon a banán, és az előző sajttortából is maradt egy kis krémsajt. Hát íme a recept:

Hozzávalók 15 cm tortaformához:
- 3 banán
- 20 dkg krémsajt
- 1 ml tejföl
- vanília aroma
- 50 g cukor
- 1 ek kakaópor
- 12 dkg olvasztott margarin
- 14 dkg darált háztartási keksz
- 2 db tojás
- 50 ml habtejszín



A kekszet ledarált(att)am, összekevertük az olvasztott margarinnal és a kakaóporral. A tortaformát kibéleltem először 3 réteg alufóliával, majd erre került a sütőpapír, végül pedig a kekszes alap. Finoman bele kell nyomkodni a formába, úgy, hogy az oldalára is jusson. Amíg a krémet elkészítettem, betettem a hűtőbe, hogy megdermedjen a vaj.

A banánt villával pürésítettem, ehhez öntöttem a krémsajtot, a tejfölt, a habtejszínt, a tojásokat, a cukrot és a vaníliát. Robotgéppel habosra kevertem, majd a lehűlt tortaalapra öntöttem.

180°C-on előmelegített sütőben 45 percig sütöttem. Utána a meleg sütőben hagytam a tortát kihűlni.
Ha marad a habtejszínünkből, díszíthetjük vele a torta tetejét, de csokoládét is reszelhetünk rá.
Jó étvágyat hozzá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése