2016. szeptember 20., kedd

Sajtos gombás göngyölt csirkemell



Megint egy töltött csirke recepttel jelentkezek. Gyors, egyszerű, és nagyon finom. Íme a recept:


Hozzávalók:
- 2 db csirkemell
- 210 g gomba könzerv
- fél dl főzőtejszín
- 15 dkg sajt
- só
- bors




A húst megmostam és vékony szeletekre vágtam.
Egy tálba beleöntöttem a gomba konzervet a levével együtt. Ehhez kevertem hozzá a tejszínt, egy kis sót és borsot. Mivel elég híg lett, reszeltem bele annyi sajtot, hogy megtudjam tölteni ezzel a töltelékkel a csirkemelleket. A hús szeleteket sóztam, borsoztam. Egy evőkanállal tettem a töltelékből a csirkemellre, majd óvatosan feltekertem és fogpiszkálóval összetűzdeltem.
Egy kis tepsibe tettem a tekercseket, majd ráöntöttem a maradék gombás tejszínes tölteléket és reszeltem még rá sajtot.
180°-on előmelegített sütőben kb. 30 percig sütöttem. Akkor jó, ha már megpirult a sajt a tetején.
Rizzsel és uborkasalátával tálaltam.
Jó étvágyat hozzá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése