2016. szeptember 3., szombat

Lecsó

Tegnap megkaptam, hogy miért nincs lecsó recept a blogon. Hát most itt van. Íme a recept:


Hozzávalók:
- 50 dkg paradicsom
- 50 dkg paprika
- 2 fej hagyma
- 60 dkg csirkemell
-só
- bors
- őrölt kömény
- 2-3 ek sűrített paradicsom 
- 4 gerezd fokhagyma





A hagymát, a paradicsomot és a paprikát felkockáztam. Amíg a hagyma párolódott, felkockáztam a csirkemellet. A hagymára szórtam egy kis sót, borsot és őrölt köményt. Erre ment a paprika és a paradicsom, fedő alatt tovább pároltam. Mikor már kezdtek összefőni a zöldségek hozzákevertem a sűrített paradicsomot. Ízlés szerint mehet bele egy kis cukor vagy édesítőszer is. Elég édes volt a paradicsom, amit a kertből szedtem, így nem kellett bele más.
Ezután került bele a csirkemell és az összezúzott fokhagyma. Elég sok levet eresztett, ezért vizet már nem öntöttem hozzá, viszont ha igényli, mehet bele 1-2 dl. 
Pár percig még hagytam a hússal együtt rotyogni, majd levettem a tűzről. Rizzsel tálaltam.
Jó étvágyat hozzá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése