2016. szeptember 7., szerda

Póréhagymás pikáns csirke

Mostanában próbálok mindig valami olyant főzni, amit eddig még nem csináltam, vagy még nincs fent a receptje a blogon, de ez olyan nehéz. Tegnap is legszívesebben vadas mártást csináltam volna, de akkor ide nem tudtam volna mit feltenni. Szóval kerestem, kutattam, agyaltam, végül ez sült ki belőle (hahaha) Íme a recept:
Hozzávalók:
- 1 db kisebb póréhagyma
- 1 db egész csirkemell
- kis darab friss gyömbér
- 1 dl főzőtejszín
- curry
- só
- bors
- 1 ek mustár



A póréhagymát megmostam, hosszú csíkokra vágtam, majd konyhai ollóval felkockáztam. (Gyorsabb volt, mintha késsel csináltam volna) Olajon megdinszteltem, közben a húst megmostam és felszeleteltem.
A tejszínt összekevertem a mustárral és a fűszerekkel, valamint belereszeltem a gyömbért.
A húst a hagymára tettem, mindkét oldalát pár percig sütöttem. Ezután a tejszínes szósszal meglocsoltam a tetejét, felöntöttem 1 dl vízzel, majd fedő alatt puhára főztem. Rizzsel tálaltam.
Jó étvágyat hozzá!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése