2016. szeptember 11., vasárnap

Hagymás túróval töltött csirkemell

 Vannak olyan napok, amikor kopog a szemed az éhségtől, aztán az interneten szembejön veled egy iszonyatosan guszta kajás videó... csak hogy még jobban csorogjon a nyálad. Pár napja velem is ez történt. Gyorsan lementettem a videót, tegnap meg elkészítettem valami hasonlót. Hirtelen ötlet volt, így improvizálnom kellett, mert négy fő alapanyagból, csak kettő volt otthon. Íme a recept:
Hozzávalók 2 adagoz:
- 2 csirkemell
- 10 dkg póréhagyma
- 25 dkg zsírszegény túró
- edami sajt
- füstölt sajt
- szerecsendió
- só
- bors

A hagymát megmostam, apró darabokra vágtam. Olajon megdinszteltem egy kicsit. Erre került a túró. Alaposan összekevertem, fűszerekkel ízesítettem. A szerecsendióból csak egy keveset reszeljünk bele!
Megmostam a csirkemellet, majd bevagdostam a tetejét. Ezekbe a vágásokba töltöttem bele a túrós tölteléket. Kiolajoztam egy kisebb tepsit és abba tettem a megtöltött csirkét.  Nagy lyukú reszelővel edami és füstölt sajtot reszeltem a tetejére.
A sütőt 180°C-ra előmelegítettem, kb 45 percig sütöttem benne a húst. Ekkor már a sajt megpirult a tetején. Rizzsel tálaltam.
Jó étvágyat hozzá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése