2016. szeptember 2., péntek

Banános zabpalacsinta

Nem, ez még mindig nem Dominik barátom zabpalacsintája, de úgy érzem, ez a recept is megér egy bejegyzést, sőt. Amióta először megsütöttem, azóta mindig ilyent akarokenni. Finom, egészséges és nagyon egyszerű az elkészítése. Íme a recept:

Hozzávalók 4 db nagy palacsintához vagy 8 db kicsihez:
- 2 db banán
- 6 dl aprószemű zabpehely
- 3 dl tej
- vanilia aroma
- 2 db tojás
- fahéj vagy kakópor
- édesítő



A banánokat megpucoltam és villával purésítettem. Kimértem a zabpelyhet és a tejet és alaposan összekevetem a banánnal és a tojásokkal. Ízlés szerint öntöttem hozzá egy kis vanilia aromát, édesítőt és fahéjat. Miután összekevertem, felhevítettem a palacsintasütőt, öntöttem bele egy kis kókuszolajat.
Nem valami híga tészta, így ha rendes méretű palacsintát szeretnénk, akkor bele kell simítani a tésztát a serpenyőbe. A nagy palacsintával annyi még a baj, hogy nehéz anélkül megfordítani, hogy ne törne el. Így mikor a második adagot sütöttem belőle, már kisebb darabokat készítettem.
Joghurttal, lekvárral, vaniliasodóval nagyon finom.
Jó étvágyat hozzá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése