2014. július 24., csütörtök

Mogyorókrémes csokis muffin


Csak, hogy még melegebb legyen a lakásban, süssünk valami finomat. Injekciós muffin :) Íme a recept:
Hozzávalók:
- 15 dkg puha vaj (margarin)
- 17 dkg cukor
- 3 db tojás
- 15 dkg liszt
- 2 tk. sütőpor
- 3 ek. kakaópor
- 1 csomag vaníliás cukor
- fél tábla csokoládé
- mogyorókrém



Első lépésként megolvasztottam a margarint. Fontos, hogy ne legyen nagyon folyós, elég, ha csak éppen hogy elkezd olvadni. Ezt habosra kevertem a cukorral. Egy külön tálban összekevertem a lisztet, a sütőport és a vaníliás cukrot. A vajas masszához adtam a tojást, és miután alaposan összekevertem, beleöntöttem a lisztes egyveleget is. Ezután következett a kakaópor és az apróra vágott csokoládé. Ha édesebbre akarjuk a muffint, cicakakaó helyett használhatunk nyuszikakaót is (cukrozott, Nesquik). A sütőt 180°C-on előmelegítettem. A muffin formába muffin papírt tettem és fagyi kanállal adagoltam bele a masszát. 20-25 percig sütöttem légkeverésen. 


Miután kicsit már kihűltek, mogyorókrémet olvasztottam, egy süteménydíszítőbe töltöttem (én csak fecskendőnek hívom) és azzal a muffinok közepébe nyomtam a mogyorókrémet.
A receptből 18 db muffin jön ki.
Jó étvágyat hozzá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése