2016. július 23., szombat

Currys csirke zöldbabbal

Visszatértem egy új recepttel. Még pár éve vettem egy jó kis szakácskönyvet, abból próbálok mostanában kicsit változatosabban főzőcskézni. Tegnap ezt sikerült alkotni. Íme a recept:

Hozzávalók 3 adaghoz:
- 60 dkg csirkemell
- 200 g egész zöldbab
- 2 gerezd fokhagyma
- 1 fej hagyma
- olaj vagy kókuszzsír
- 4 kk. curry
- só
- 1 tk cukor vagy édesítő
- 150-200 g paradicsom



A csirkemellet megmostam és csíkokra vágtam. Egy evőkanál kókuszzsírt felhevítettem a serpenyőben, fehéredésig sütöttem benne a csirkemell csíkokat. Mikor elkészült, kiöntöttem egy tálba.
A serpenyőt elöblítettem, majd újra kókuszzsírt hevítettem benne. A hagymát nagyobb kockákra vágtam és üvegesre pároltam. A fokhagymát apró kockákra vágtam és azt is a hagymához kevertem. Mivel itthon csak mirelit zöldbabom volt, azt először leforráztam, hogy valamennyire fölengedjen, ezt követően öntöttem csak a hagymához. 3-4 percig együtt pároltam őket. Ezt követően a csirkemellet is visszaöntöttem a serpenyőbe. Sóztam és hozzákevertem a curryt. Igaz, hogy a csirkemell engedett egy kis levet, azért felhúztam még egy bögre vízzel. Egy kevés édesítőt is öntöttem hozzá. Néhány percig hagytam főlni.
A paradicsomot egyenesen a kertből hoztam. Felnegyedeltem őket és tálalás előtt a csirkéhez kevertem.
Kuszkusszal tálaltam.
Jó étvágyat hozzá!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése