2014. október 13., hétfő

Brokkoli krémlves



Már megint egy brokkolis recept... És újra egy leves. Legelső próbálkozásként nem is lett olyan rossz, ráadásul ez most nem anyu receptje. Íme:

Hozzávalók:
 - 1 közepes brokkoli
- 1 db kis burgonya
- 2 dl főzőtejszín
- 2 gerezd fokhagyma
- só
- bors
- szerecsendió



A brokkolit megmostam és rózsáira bontottam. A krumplit meghámoztam, majd felkockáztam. 1 liter vizet feltettem főlni, ebbe tettem később a brokkolit és a krumplit. Fedő alatt puhára főztem őket.
Következő lépésként botmixerrel pürésítettem a levesemet. Felöntöttem a főzőtejszínnel, sóval, borssal és némi szerecsendióval ízesítettem. A fokhagymát összezúztam és azt is belekevertem. Ezután visszatettem a tűzre és újra felforraltam. Pirított kenyérkockával és reszelt sajttal tálaltam.
Jó étvágyat hozzá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése