2014. október 22., szerda

Sajttal töltött gombafejek, avagy Гъби bolgár módra



Ezt már nyár óta ki szerettem volna próbálni. Nyaraláskor Bulgáriában a véletlen folyamán rendeltünk sajttal töltött gombafejeket, ráadásul valami isteni volt. Igaz, ez az első próbálkozás még nem lett ugyan olyan, de közel járok hozzá. Íme az egyszerű recept:

Hozzávalók:
- 25 dkg gomba
- 25 dkg sajt
- 2-3 ek. tejföl
- bors
- fokhagyma
- szárított petrezselyem

A gombákat megmostam, fejjel felfele egy kiolajozott tepsibe tettem. A sajtot lereszeltem, hozzákevertem a tejfölt és a fűszereket. Kanállal a gombákba töltöttem a sajtot. Közben a sütőt 180°C-on előmelegítettem. Esetleg még egy kis sajttal pluszban meg lehet szórni a tetejét.
20 percig sütöttem, rizzsel és uborkasalátával tálaltam.
Jó étvágyat hozzá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése