2014. december 4., csütörtök

Csirkemell falatkák francia salátával





Több főzős oldalon is láttam már gyors panírozásról bejegyzéseket, ma én is kipróbáltam az egyik említett módszert. Csirkemell nyesedékből így nagyon szép nuggets-eket tudtam sütni. Köretként egy kis francia saláta készült. Íme a gyors panírozás lépésről lépésre:




A csontozott csirkenyesedék általában túl apró ahhoz, hogy nuggets-et készítsünk belőle. Ráadásul, ha kézzel be szeretnénk panírozni, nyakig mázasak lennénk.
Azonban, ha a húst betesszük egy jól zárható ételes dobozba, ezerszer könnyebb a panírozás. Én 65 dkg húst két adagban paníroztam be. Először fűszereztem, szórtam rá 2-3 ek. lisztet és rázártam a doboz tetejét, aztán jól összeráztam. Egy kis tálban felvertem egy tojást, megsóztam, és a lisztes húsra öntöttem. Így is jól összeráztam. Végül morzsát is öntöttem rá 4-5 kanállal és azzal is összezártam.
Az olajat felforrósítottam és belekanalazgattam a húst, több darab összeragadt, így nagyobb falatkákat kaptam. 




A salátához fagyasztott francia saláta keveréket, 2 db savanyú uborkát és egy almát használtam. Az uborkát és az almát felkockáztam. Egy tálban összekevertem mustárt, majonézt és tejfölt. Citromlével, sóval, cukorral és borssal ízesítettem. Összekevertem a dresszinget a zöldséggel és már kész is volt. 
Rizst főztem mellé.
Jó étvágyat hozzá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése