2015. február 22., vasárnap

Hókifli



Süteményekből sosem elég, ezért most itt egy nagyon egyszerű, nagyon finom recept:




Hozzávalók:
- 30 dkg liszt
-25 dkg margarin
-15 dkg darált dió
-10 dkg porcukor
- vaníliás cukor
- csipetnyi só




A margarint apró kockákra vágtam, hozzáöntöttem a lisztet, a porcukrot a diót a sót és egy csomag vaníliás cukrot. A száraz anyagokat összemorzsoltam a margarinnal, majd egy könnyen formázható tésztát gyúrtam belőle.
Kisebb golyókat formáztam a tésztából, majd hosszú csíkokat nyújtottam belőle, kisebb darabokra vágtam és meggörbítettem őket. A kifliket sütőpapírral bélelt tepsibe tettem és 180°C-on 15 percig sütöttem őket.

Mikor egy kicsit már kihültek, porcukorral összekevert vaníliás cukorba hentergettem őket.
Nekem 73 db jött ki belőle, de lmég így is jobban tettem volna, ha dupla adagot készítek belőle.
Jó étvágyat hozzá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése