2015. február 28., szombat

Körözött

Körözött, avagy rabló, ahogy kiskoromban neveztem. Mindig is imádtam vacsorára körözöttet enni, jól megkenni vele egy friss, ropogós kenyérszeletet. Anya mindig csinált direkt nekem külön egy kis adagot, amibe a kedvemért nem tett hagymát. Akkor még sokkal finnyásabb voltam.
Íme a pofon egyszerű recept:
Hozzávalók egy kisebb adaghoz:
- 25 dkg túró
- 1 kis fej hagyma
- piros paprika
- bors
- só
- őrölt kömény
- 2-3 ek. tejföl




A túrót egy tálba tettem, villával összetörtem. Hozzákevertem a tejfölt és a fűszerekből ízlés szerint egy keveset. Natúr joghurttal is készíthető, azonban akkor érdemes kevesebb sót tenni bele.
A hagymát megpucoltam és csíkokra vágtam. (Ízlés szerint lehet kockára is) A túróhoz öntöttem és alaposan összekevertem. És már kész is!
Jó étvágyat hozzá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése