2015. február 21., szombat

Veteményeskert

Úgy döntöttem idén kicsit ráfekszem a befőzésre és a savanyúság elrakás témára. Mi mással is kezdhetném ezt, mint a veteményeskertem megtervezésével.
Vásároltam néhány vetőmagot, egy részét már el is vetettem. Tovább olvasva követhetitek a növénykéim fejlődését:

Tavaly ősszel hoztam dédimamámtól paprikát és mivel olyant csak onnan tudok szerezni, eltettem a magját, így idén megpróbálkozhatok azokból saját palántákat készíteni. 
Pár napja elvetettem ezeket kápia paprika magokkal együtt és 1-1 már elő is bújt a földből. 


Vetettem paradicsomot is, de az egyelőre még nem bújt elő. Nem is baj, ráér még, úgysincs még teljesen tavasz. 
Mivel elfogytak a kis palántás dobozaim új technikát próbáltam ki. WC papír gurigának az alját be kell hajtani, műanyag tálcára kell tenni és abba lehet földet és magot tenni. Kaliforniai paprika magot (szintén saját magokból) és bolti paradicsom magot vetettem bele.
Egyelőre többet nem ültetek, most várom, hogy előbújjanak és hogy szebb idő legyen. :) 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése