2014. május 19., hétfő

Amerikai palacsinta



Ma az egyik kedvenc nassolnivalómat készítettem el, ráadásul kreatívkodtam is egy kicsit. Íme a recept:

Hozzávalók 2 személyre:
- 225 g liszt
- 1 ek. sütőpor
- 1 ek. cukor (édesszájúak tehetnek bele többet)
- 1 csipet só
- 2 db tojás
- 30 g margarin
- 300 ml tej



Egy keverőtálba öntöttem a lisztet, a sütőport, a sót, a cukrot, beleütöttem a tojásokat. Felkockáztam a margarint és azt is beledobáltam. A tejet nem egyszerre öntöttem bele, mivel nem akartam, hogy túl sűrű legyen a tészta. Nem is öntöttem bele mind a 3 dl tejet, talán kicsit többet használtam, mint 2,5 dl-t. Botmixerrel összedolgoztam a tésztát. A serpenyőt felforrósítottam, vajat tettem bele és azon sütöttem ki a kis kör alakú amerikai palacsintákat. És itt jött elő a kreatív énem. A napokban láttam néhány videót a neten, amiben egy apuka készít palacsintát a gyerekeinek, de nem ám akármilyent. Külön formákat készített el.
Jó étvágyat!









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése